top of page

Matgrupp

Offentlig·129 medlemmar

Jag har verkligen blivit inspirerad att börja skapa konst, men jag känner att jag behöver några nya material för att kunna utveckla min stil. Jag vill gärna experimentera med olika tekniker och fånga nya idéer. Det är svårt att veta var man ska börja, men jag tror att jag vill kombinera traditionella verktyg med något mer innovativt. Har du några tips på produkter som kan vara användbara för mig, särskilt om du har några favoriter som hjälper till att skapa riktigt fina konstverk? Jag kanske ska ta en titt på https://paperwhisper.com/sv för att få inspiration!

Jag har också hållit på med konst och hittar ofta att det är de små detaljerna som gör stor skillnad. För att få en riktigt fin bakgrund gillar jag att använda stämplar för att lägga till unika mönster eller stilar. En annan sak jag gillar är att använda bärnstensfärgade blommor eller origami-papper för att skapa textur och struktur i mina verk. Och för att göra mina konstverk riktigt hållbara brukar jag använda tejp för att hålla saker på plats och skapa rena linjer. Sist men inte minst, för att lägga till fina detaljer på mina skapelser använder jag alltid rullpennor.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du och andra matglada dela r...

medlemmar

+90 530 253 4776

• Facebook
  • Instagram

©2021 av A Different Taste. Skapat med Wix.com

bottom of page