top of page

Matgrupp

Offentlig·216 medlemmar

jiop tret
jiop tret

Naturlig gångväg

Om du vill ha en mer naturlig look som smälter in i trädgården är organiska material som sten definitivt rätt val. Jag har upptäckt att oregelbundet formade stenar – som inte är alltför slipade eller polerade – fungerar riktigt bra för att skapa en mjuk känsla, särskilt om man låter lite mossa eller marktäckare växa mellan springorna. Det känns inte alltför strukturerat, vilket gör att det smälter in i landskapet. Jag använde natursten trädgård till min, och det blev jättebra – superstabilt men ändå väldigt naturligt. Texturerna och färgvariationerna gör att det känns som om det alltid har varit där. Det håller också bra under olika årstider, vilket är en stor bonus. Kolla definitivt in det om du vill ha något som tillför charm utan att stjäla uppmärksamheten från dina växter.

4 visningar

Tack så mycket för det! Det är precis den look jag är ute efter – något som smälter in, inte skriker efter uppmärksamhet. Jag har letat efter rätt ställe att köpa den typen av sten, så jag ska definitivt kolla in det du nämnde.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du och andra matglada dela r...

medlemmar

+90 530 253 4776

• Facebook
  • Instagram

©2021 av A Different Taste. Skapat med Wix.com

bottom of page