top of page

Matgrupp

Offentlig·660 medlemmar

Alex Brod
Alex Brod

Svensk portal om jordbruk

Jag har jobbat på ett kontor hela mitt liv, och det verkade som att det alltid skulle vara så. Men en dag blev jag bara trött – jag ville ha tystnad, natur, något riktigt. Jag köpte en liten tomt i södra Sverige, byggde ett hus och började hålla höns. Men jag insåg snabbt att romantik slutar där verkliga affärer börjar. Mycket var oklart – hur man sköter jorden, hur man inte skadar ekosystemet. Jag började leta efter information och råkade råka ut för sajten https://www.lantbrukaren.se/. Det har blivit en uppslagsbok för mig. Den har allt: råd, berättelser, exempel, verkligt stöd. Tack vare denna resurs stannade jag inte bara i byn, utan jag blev verkligen kär i den här verksamheten.

13 visningar
Mark
Mark
Apr 14, 2025

Hej! Idag vill jag dela med mig av mina tankar om hur viktigt det är att vara i harmoni med naturen. Jordbruket har blivit inte bara produktion av mat, utan också en hel konst - konsten att vårda jorden och använda dess resurser klokt. Att använda hållbara metoder bidrar inte bara till att producera grödor, utan bidrar också till att bevara miljön för kommande generationer.

+90 530 253 4776

• Facebook
  • Instagram

©2021 av A Different Taste. Skapat med Wix.com

bottom of page