top of page

Matgrupp

Offentlig·385 medlemmar

Det känns ju som att det ofta finns en hake – typ att det bara gäller vissa tider, eller att jobbet blir hafsigt gjort. Men jag hade ett sovrum och ett vardagsrum som behövde målas om, och ärligt talat orkade jag inte göra det själv. Jag målade köket förra året och det slutade med att jag fick ringa in nån ändå för att fixa alla misstag. Så den här gången tänkte jag att det får vara värt att testa en riktig firma direkt. Jag hittade ett Måleriföretag Stockholm som körde just med 50 % rabatt om man bokade för fler rum, och det var faktiskt en riktigt bra upplevelse. De kom och kollade på plats först, gick igenom vad som behövdes, och sen fick jag en tydlig offert utan massa krusiduller. Arbetet tog bara ett par dagar, de skyddade golv och möbler, och det blev helt jämnt och fint – sånt jag aldrig fått till själv. Det jag uppskattade mest var hur smidigt allt var. Jag slapp tänka på inköp, täckplast, tejp, allt det där som man alltid glömmer något av. Och resultatet blev verkligen proffsigt. Inga fläckar, inga rinnmärken, inga ojämna kanter. Så om du känner dig osäker – jag säger kör på det, så länge du väljer rätt folk.

4 visningar
crazy thief322
crazy thief322
05 juin 2025

Vissa dagar känns det som att allt händer samtidigt – ny hyresgäst, en oväntad vattenläcka, eller bara den där känslan att något behöver ändras NU. Det är märkligt hur små yttre grejer kan trigga stora beslut. Ibland undrar jag om det verkligen är en slump eller om man undermedvetet gått och väntat på en anledning.

medlemmar

+90 530 253 4776

• Facebook
  • Instagram

©2021 av A Different Taste. Skapat med Wix.com

bottom of page