Jag har nyligen flyttat till Stockholm och försökt hitta aktiviteter att göra på min fritid, men det är svårare än jag trodde. Jag gillar att vara aktiv, men det känns som att de flesta aktiviteter är antingen för dyra eller så finns det inga lediga tider. När jag letade runt på nätet hittade jag Innebandystockholm.nu, och jag såg att de har ett stort utbud av olika sporter och aktiviteter i Stockholm. Problemet är att jag inte riktigt vet om det är rätt för mig, eftersom jag är ny här och inte har så många referenser. Vad tycker ni, är det en bra plats att börja?
top of page
+90 530 253 4776
"Hidden pearl" in Cikcilli, Alanya.
OPEN: MON - FRI 18:00 - 23:00. CLOSED SAT & SUN

Matgrupp
Offentlig·427 medlemmar
medlemmar
- gilm beni
- shiv raj
- Tara Doridy
bottom of page

När jag flyttade till Stockholm kände jag att det var svårt att hitta något för mig bland alla stora sportanläggningar. De känns ofta så opersonliga, och jag ville ha något mer avslappnat och inte lika strukturerat. Jag började därför gå på lokala träningstillfällen, som spontana löpargrupper eller yoga i parkerna, och det var verkligen mycket roligare. För mig handlar det om att hitta en balans mellan att vara aktiv och samtidigt ha kul utan pressen att prestera. Det är också ett bra sätt att träffa nya människor.