Hej! Jag använder själv IPTV och har testat flera tjänster innan jag hittade en pålitlig. Ett tips är att kolla på https://iptvdigitaldeal.com – jag har använt deras tjänst i några månader nu och är väldigt nöjd. För det första erbjuder de ett brett utbud av kanaler, både internationella och svenska, vilket gör det lätt att hitta något man gillar. Bildkvaliteten är också bra, ofta i HD och utan störningar, vilket gör stor skillnad om man gillar att titta på sport eller filmer.
En annan fördel är stabiliteten. Jag har haft problem med buffring och avbrott med andra tjänster, men här upplever jag nästan inga störningar alls, speciellt när jag använder kabelanslutning istället för WiFi. Ett tips är att kolla om din internetuppkoppling är tillräckligt snabb, eftersom IPTV strömning kan vara krävande. Om du har en bra anslutning, borde tjänsten fungera smidigt och utan problem.

Intressant att läsa alla rekommendationer och erfarenheter om IPTV! Det verkar som om fler och fler väljer IPTV istället för traditionella TV-abonnemang, och jag kan förstå varför. Utbudet verkar vara stort, och det är bekvämt att kunna titta på TV via olika enheter som smart-TV, mobil eller surfplatta. Jag har inte testat någon specifik tjänst ännu, men det är definitivt något jag överväger efter att ha läst alla era tips. Tack för all användbar information ni delar med er av!