Jag har använt SET IPTV i några månader nu, så jag kan gärna dela min erfarenhet. Generellt sett är det en riktigt bra tjänst, speciellt om du vill ha tillgång till många olika kanaler med bra bildkvalitet. Jag upplever sällan problem med lagg, och kvaliteten är oftast stabil, även under kvällstid när många brukar vara online. Detta gör att man kan se program och filmer utan att oroa sig för avbrott.
När det gäller användning på flera enheter är det också möjligt med SET IPTV, vilket är väldigt praktiskt. Jag har kunnat streama både på min TV och mobil utan problem. Om du är intresserad av att testa det, kan jag rekommendera att kolla in SET IPTV, där du hittar mer information om olika abonnemang och priser. Deras paket är ganska flexibla, så du kan välja det som passar bäst för dig.
Jag håller med om att SET IPTV är ett bra val för IPTV-tjänster. Det erbjuder en stor variation av kanaler och är lätt att använda. Jag har använt det själv ett tag och tycker att både bildkvaliteten och stabiliteten är pålitliga. Att kunna använda det på flera enheter samtidigt är en stor fördel, speciellt om man vill titta på TV både hemma och på resande fot. För den som söker en enkel och pålitlig lösning är SET IPTV definitivt värt att överväga.